در ۵ ماهه ۹۹حاصل شد؛ فروش ۴۷۳ میلیارد تومانی بیمه تجارت نو

سه شنبه, 06 آبان 1399 18:38

در ۵ ماهه ۹۹حاصل شد؛ فروش ۴۷۳ میلیارد تومانی بیمه تجارت نو

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بیمه تجارت‌نو که به جمع شرکت‌های بازار دوم فرابورس پیوسته، در راستای شفافیت عملکرد خود کارنامه فروش هر ماه را از ابتدای امسال منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت موفق شده در۵ ماه نخست سال جاری بالغ بر۴ هزار و ۷۳۳ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال بیمه نامه بفروشد.

 

به گزارش روابط عمومی به نقل از پایگاه خبری دنیای بانک و بیمه؛ از مجموع فروش بیمه این شرکت در پایان مرداد، ۳۸ درصد به رشته بیمه درمان، ۳۰ درصد شخص ثالث وحوادث سرنشین خودرو،۱۳ درصد بیمه زندگی و سهم رشته‌های بیمه آتش‌سوزی ۴ درصد، مسئولیت، مهندسی و کشتی هر کدام ۳ درصد برآورد می‌شود که نشان از تعادل و متوازن بودن نسبی سبد بیمه‌گری بیمه تجارت‌نو و توزیع ریسک بین رشته‌های مختلف دارد. به گونه‌ای که نسبت خسارت به کل فروش بیمه تجارت‌نو در ۵ ماه نخست امسال در اکثر قریب به اتفاق رشته‌های بیمه حتی بیمه درمان و ثالث کمتر از ۴۰ درصد است.
شرکت بیمه تجارت‌نو همچنین در ۵ ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر یک هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده که از کل خسارت پرداخت شده به بیمه‌گذاران،۵۴ درصد به رشته بیمه درمان، ۱۱ درصد شخص ثالث و ۱۴ درصد بیمه زندگی مربوط می‌شود. نسبت خسارت به کل فروش بیمه این شرکت در پایان مرداد۲۴ درصد برآورد می‌شود.
گفتنی است؛ این شرکت در نماد «بنو» پس از ارتقا از تابلو زرد بازار پایه به بازار دوم فرابورس، از روز سوم شهریور معاملات خود را در بازار اصلی فرابورس آغاز کرد.
خواندن 2198 دفعه

تماس با نمایندگی 7115

  • تهران، میدان ولیعصر ابتدای کریمخان پلاک 292 واحد 4
  • تلفن تماس : 09128607340-09131149653
  • ایمیل : support [at] bimetejarat.com
    اینستاگرام : Bimetejarat.co

گواهینامه ها

logo-samandehi logo-enamad-tejaratno