حضور پر رنگ تجارت‌نو در بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه

جمعه, 12 دی 1399 20:38

حضور پر رنگ تجارت‌نو در بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیران بیمه تجارت‌نو در بیست  و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت “ریسک های نوظهور در صنعت بیمه ، فرصت ها و چالش ها “همچون ادوار گذشته افتخاری دیگر رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی؛ در این دوره دو مقاله مشترک به قلم سعید ابراهیم زاده، مشاور مدیرعامل در امور حقوقی و قراردادها و فرزانه سلیمانی، مدیر امور مشتریان پس از ارزیابی و داوری در کمیته علمی همایش از میان بالغ بر ۱۶۰ مقاله ، به‌عنوان مقالات برگزیده انتخاب شدند که به گفته دبیر همایش، مقالات منتخب در روزهای آتی جهت دسترسی علاقمندان علاوه بر چاپ در کتاب مجموعه مقالات در سایت همایش نیز قرار خواهد گرفت.

” آثار حقوقی ناشی از ویروس کرونا به‌عنوان یک پدیده فورس ماژور در قراردادهای بیمه ” و ” بلوغ زودرس تجارت الکترونیک و لزوم تغییر فرآیند بیمه گری با شیوع ویروس کرونا ” عناوین مقالاتی است که به ترتیب در بخش مقالات قابل ارائه و پوستری در دومین روز همایش به صورت آنلاین برای شرکت کنندگان به تصویر کشیده شد.

در مقاله ” آثار حقوقی ناشی از ویروس کرونا به‌عنوان یک پدیده فورس ماژور در قراردادهای بیمه ” اشاره شده، با توجه به اینکه ویروس کرونا به‌عنوان یک ریسک نوظهور، غیرقابل پیش‌بینی بوده و خارج از حیطه اختیار و کنترل  اشخاص است، می توان آن را عامل فورس ماژور در قرارداد های بیمه و تعهدات بیمه گری تلقی کرد، هرچند این موارد در قانون بیمه ایران پیش بینی نشده‌ که این خلاء باعث طرح دعاوی مختلف علیه موسسات بیمه گر در طولانی مدت خواهد شد.

همچنین در مقاله “بلوغ زودرس تجارت الکترونیک و لزوم تغییر فرآیند بیمه گری با شیوع ویروس کرونا” با پرداختن به شکست مقاومت مشتریان در مقابل دریافت خدمات بیمه‌ای اینترنتی به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ، به این مهم تاکید شده که باید زیرساخت های لازم در شرکت های بیمه‌ای ایجاد شود.

  • گفتنی است؛ بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه که از ۲۲ آذر به صورت آنلاین با حضور مسئولان و دست اندرکاران صنعت بیمه آغاز شده تا ۲۶ آذر ادامه دارد.
خواندن 2207 دفعه

تماس با نمایندگی 7115

  • تهران، میدان ولیعصر ابتدای کریمخان پلاک 292 واحد 4
  • تلفن تماس : 09128607340-09131149653
  • ایمیل : support [at] bimetejarat.com
    اینستاگرام : Bimetejarat.co

گواهینامه ها

logo-samandehi logo-enamad-tejaratno