به میزبانی “بنو” از سهامدار عمده صورت گرفت؛ بازدید مدیر عامل پست بانک از تجارت‌نو

دوشنبه, 05 آبان 1399 18:35

به میزبانی “بنو” از سهامدار عمده صورت گرفت؛ بازدید مدیر عامل پست بانک از تجارت‌نو

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیرعامل پست بانک ایران و هیئت همراه صبح امروز (۴ مهر) با همراهی مدیرعامل، معاونان ومدیران ارشد تجارت‌نو از واحدهای توسعه سازمان، فنی، مالی و روابط عمومی مستقر درساختمان جدید ستاد مرکزی این شرکت بازدیدکردند.
به گزارش روابط عمومی؛ در جریان این دیدار بهزاد شیری طی گفت و گو با مدیران بخش‌های مختلف ساختمان دیباج از نزدیک در جریان فرایند کاری مجموعه قرارگرفت.
گفتنی است؛ مدیرعامل پست بانک ایران با حضور در جلسه پاییزی شورای معاونین و مدیران، ضمن تقدیر از مشتری مداری و خدمت رسانی مطلوب بیمه تجارت‌نو، امکانات ساختمان جدید را حاکی از ارج نهادن بر نیروی انسانی برشمرد. پس از آن در ادامه این نشست از سوی مدیران واحدها گزارش عملکرد ۶ ماه اول سال ۹۸  ارائه شد.

“بنو” درآینه “وپست”

مجموعه پست بانک ایران و کارکنان با دارا بودن ۱۶ درصد مالکیت، درحلقه سهامداران عمده بیمه تجارت‌نو قراردارد.
این دو مجموعه توانسته‌اند تا امروز همکاری گسترده‌ای با هم داشته باشند که امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان بیمه تجارت‌نو وموسسه صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان پست بانک ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات بیمه‌ای به کارکنان این بانک وهمچنین تمرکز ارائه خدمات تخصصی با استفاده از ظرفیت‌های صندوق به مدت۵ سال از تازه‌ترین آنهاست.
همچنین صدور بیمه مرهونات بانکی، وجوه صنادیق کشوری و روستایی و پول درگردش، وسائط نقلیه پرسنل و بیمه‌های گروهی درمان تکمیلی، حوادث وعمرمانده بدهکار از دیگر قراردادهای منعقد شده‌ای است که با توجه به عملکرد قابل قبول بیمه تجارت‌نو و ایفای به موقع تعهدات در قبال این مجموعه، انتظارمی رود با برنامه‌ریزی، تعامل فی مابین و شروع طرح ارائه خدمات بیمه ای توسط باجه های بانکی به عموم مردم به خصوص روستائیان، دامنه همکاری‌ها بیش از این توسعه یابد.
خواندن 2154 دفعه

تماس با نمایندگی 7115

  • تهران، میدان ولیعصر ابتدای کریمخان پلاک 292 واحد 4
  • تلفن تماس : 09128607340-09131149653
  • ایمیل : support [at] bimetejarat.com
    اینستاگرام : Bimetejarat.co

گواهینامه ها

logo-samandehi logo-enamad-tejaratno